Skip to content

Villa Margaretha

20/03/2009
by

Ei ole väga kokkamise isu olnud ja olen selle asemel palju söömas käinud. Peamiselt Tartus. Tavaliselt harjumuspärastes kohtades ja seega pole neist põhjust siiani ka kirjutada olnud (erilisi meeldejäävaid elamusi ei ole saanud, tuleb tunnistada, et pole ka otsinud).
See nädal oli aga teistsugune. Üle pika aja sattusin Karlovasse. Mulle kohe väga meeldib see linnaosa ja loomulikult trehvasin mööda jalutama villast Margaretha, mis mind köitis. Vana korda tehtud puumaja. Mõnus! See tõetab alati midagi vahvat. Tuleb tunnistada, et ma juba üritasin sinna sisse trügida eelmine kevad (kui ma ei eksi), siis oli aga koht suletud ning ununes mõneks ajaks. Seekord oli aga koht avatud ja ma pidin sinna sisenema. Mis siis, et korraks oli mõte, et ei tea kas üksi ikka on mõtet. Ennast teades oleks seal muidu käimata jäänud. Seega rõõmsalt uksest sisse.
Kohe tervitasid rõõmsad neiud ja valisin endale meelepärase laua akna alla. Menüü jahmatas mind veid. Ei, mitte hinna pärast, vaid … hommikusööki serveerti kella 11ni ja päevapakkumised algasin 12st. Mina olin saabunud loomulikult seal vahel. Selgus, et ei ole hullu ja päevamenüüd ikka saab (hommikusöögi vastu ei tundnud huvi). Võtsin siis endale spinatisupi, kõrvitsaseemnete ja parmesanijuustuga kaetud saiaga.
Kuni söök valmis uudistasin ümbrust. Väga mõnus koht, aga… miks peab sellises kohas telekas olema?! Sinna ruumi (kohvituba) oleks palju paremini sobinud näiteks klaver. Nädalavahetustel elav muusika.
Söök oli tavapärane. Ei midagi nii suursugust kui ma ootsin (ikkagi villa ju!). Supist käis üle puljongikuubiku maitse, kõrvitsaseemnetega oli kokkuhoitud ja saiaks oli tavaline röstsai, mis oli õhukese parmesani kihiga kaetud ning soojaks lastud. Pettusin! Ma olen vist end ära hellitanud soojade kuklikutega söögkohtades.
Caffe Latte oli nagu mujal. Hea. Kooki ei võtnud, sest kookide valik oli kesine ja aega nappis.
Enne äratulekut külastasin tualetti (Liina, sinu pärast! Sa ju alati räägid, et see on ka oluline koht söögikohtade juures). See oli ka mõnus ja igati vääriline.
Niisama istumiseks ja kohvi joomiseks mõnus koht, aga sööma läheks teinekord mujale :)

No comments yet

Lisa kommentaar

