Skip to content

Heietused …

25/04/2009
by

Peale puhkust on mul toidu tegemisega raskusi. Lihtsalt puudub igasugune inspiratsioon ja selle otsimine Kaubamaja koduosakonnast ning Apollo raamatupoest ei andnud mingeid tulemusi :( Seega tuleb seekord tiba teistsugune postitus.
Iga nädalasel Tartu-Viljandi-Pärnu (varasemalt ka teistpidi) marsuudil olen avastanud, et mu kõht läheb teel jube tühjaks. Seega on tulnud teha mitmeid peatusi (õnneks mitte ühte reisi sõidu jooksul). Viimasel ajal olen jäänud truuks Kõpule. Väike koht Viljandi ja Kilingi-Nõmme vahel, kus mu närv enam vastu ei pea ja tuleb poodi astuda. Söögikohtadega on teadupärast maantee ääres keeruline, eriti väiksemates asulates.
Kõpu pood on aga aastatega väiksemaks jäänud ja tuleb tunnistada, et koha areng meeldib mulle. Kui ma ei eksi siis kolm aastat tagasi sai sealt vaid toiduaineid osta. Selle aasta sügisel juba tehti seal frankfurtereid ja minu rõõmuks pakuti seal sel nädalal juba ka hamburgerit ja suppi ning poe tagumisest osast oli saanud väike kohvikukene. Suppi pakuti küll plastmasstaldrikust, aga kogus, mis serveeriti oli märkimisväärt. Lisaks seljanka oli sealt tõeline lihasupp, olgu olgu, liha oli vähe ja viinerit palju! Kõrvale veel mitmed viilud leiba.
Oma rooga oodates tuli poodi tädike, kes kiitis samuti koha muutust, et nüüd on, kus käia istumas ja pläkutamas. Tore ju kui kohalikud ka seda hindavad. Minule meeldis veel, et kohviku kõrval oli kohe postkontor, kuhu saab sisse astuda ja ilmselt ka postkaarte osta, et neid siis kohvikus kribada (kellaaeg oli hiline, seega ei saanud proovida!). Poest sai eelmine kord infolehti võtta Leader programmi tegemiste kohta, seekord aga Soomaa kohta. Igati tore koht möödujale. Kes nüüd kõik seda ilmaime kaema tõttavad, siis olgu teile öeldud, et teha on seal veel palju, aga vaadates arengut, siis … See ongi oluline! Jääb loota vaid, et see koht areneb edasi, mitte ei kao.

One Comment leave one →
  1. Liina permalink*
    29/04/2009 10:46

    sellise kirjutise peale peaks ka kohe kord viljandist pärnu sõitma või vastupidi või kaugemale

Lisa kommentaar

