Skip to content

Võilillekeeks

20/05/2009
by

Kõik muudkui kasutavad siin nurmenukku ja ma tahtsin ka! Kolasin siis veidi ümbruskonnas ringi… Kahjuks tulemusteta. Nurmenukke lihtsalt ei kasva siin. Aga ma tahan ju ka teistmoodi keeksi! Hea, et hommikul Terevisioonis lisati toidule võilille õisi … Korjasin siis paar peotäit võilille õisi ning eraldasin sealt kroonlehed ja tolmukad ning lisasin need siis keeksi taignale. Erinevalt Liina nurmenukukeeksist, lisasin võilille enne jahu. Mulle tundus, et Liina keeksis olid õisikud koondunud keeksi ülemisse ossa. Ma tahtsin, et ühtasemalt jääks.
Maitse osas ei oska midagi öelda. Keeks nagu keeks ikka. Ilmselt oleks võinud julgemalt võilille lisada :)

2 kommentaari leave one →
  1. 21/05/2009 07:18

    Kusjuures, ma ise märkasin ka seda ülemise osa tendentsi aga teises keeksis oli kõik juba ilusti jaotunud :) Lillesöödikud :D

  2. Karin permalink*
    21/05/2009 11:12

    Kes sööb lilli, kes umbrohtu ;)

Lisa kommentaar

