Skip to content

Jälle rabarberit ja kooki

10/06/2009
by

Maikuises ajakirjas “Oma maitse” oli igasugu vigureid rabarberiga tehtud ja kuna mul on külmakappi taas rabarbereid tekkinud, siis tuli nendega midagi ette võtta. Ega ma suurt mäkerdada ei viitsinud, tahtsin midagi kiiret ja lihtsat ning olin ka google’ist juba lihtsat rabarberikoogi retsepti otsinud. Valik jäi siiski pidama ajakirjaretseptile, kus oli natuke teistmoodi teihtud, kui ma harjunud olen. Koogi autoriks Sirje Tipp.

blogpic

Koostis:
125 g võid
1 muna
4 sl suhkrut
200 g jahu
0,5 tl küpsetuspulbrit

Kate:
250 g hapukoort
1 muna
4 sl suhkrut
0,5 l rabarberit

Valmistamine:
Hõõru toasoe või suhkruga. Lisa muna, hõõru veel ning sega hulka jahu ja küpsetuspulbri segu. Suru pehme tainas võiga määritud 24-sentimeetrise läbimõõduga koogivormi põhja. Haki rabarberid ning puista neile suhkur. Vala rabarberid tainale ning soovi korral lisa 2 sl suhkrut. Vispelda muna 2 sl suhkruga, lisa hapukoor ja vala segu rabarberitele. Küpseta 180-kraadises ahjus ligikaudu 45 minutit.

Kuna ma ei lugenud korralikult, surusin taigna vormi põhja ning äärtele, mul natuke teistsugune. Vorm oli ka väiksem.

 

No comments yet

Lisa kommentaar

