Skip to content

Tuuli ja Bibi pasta päikesekuivatatud tomatite ja sinihallitusega

10/06/2009
by

Pean kõigepealt ütlema, et ma ei ole pasta valmistaja vaid tavaline makaronikeetja, ei tunne ma õigeid nippe ega tehnikaid, kuigi vahel haun hella mõttet, et spgette vms ise, ma mõtlen “makarone” ise teha. Seni aga lepin poest ostetutega ning keeran kokku mida kodus on. Talvel aga võlus mind Tuuli ja Bibi tihti valmistet õhtusöök (selletõttu ristisin ka nime selliseks), mida oma koduköögis ka peale kiiret tööpäeva kiirlet valmistanud olen. Ka täna otsisin juhendid oma mailikastist üles ja toon need siinkohal ka teieni ning ka endale meeledetuletuseks.

IMG_5495

Kogus, millest saab kindlasti kaks inimest, aga võib-olla ka 3-4. Oleneb, palju kastet teha ja kui paksu.

Vaja:

Üks suur kanafilee
1 pakk vahukoort (38%)
1 kolmnurk sinihallitusjuustu (ka kõige odavam sobib. See tavaline tumesinine)
1 purk päikesekuivatatud tomateid aga võib ka shapinjone, ananassitükke. Kõik koos nad ei sobi, aga eraldi küll. Näiteks ükskord teha seentega, teinekord tomatiga ja siis hoopis ananassiga. Mainin siinkohal, et ma olen ainult tomatitega teinud.

Valmistamine:
Pruunista kanafilee tükid pannil. Lisa koor ja väikesteks tükikesteks lõigatud sinihallitusjuust. Ja üpris varsti ka tomati tükid. Seejärel kuumuta, kuni juust on sulanud ja kaste natukene paksenenud. Kes tahab päris vedelat kastet, võib piima juurde panna.

Kui teha seentega, siis tuleb seened praadida eraldi ja kana ka ning enne koore lisamist kokku segada.

Juurde sobivad suurepäraselt erinevad pasta sordid.

Mina lisasin sama koguse kastet 500g pennedele, jah, on palju aga minu meelest kastet jätkus ning pastat jätkus ka ning ka homseks ootab paar portsu külmkapis.

No comments yet

Lisa kommentaar

