Skip to content

Suvi on käes ehk siis aeg jäätisekokteiliks!

29/06/2009
by

Varasemalt olen harjunud jäätist kasutama koos erinevate mahladega, aga seekord oli riiulil nii ahvatlev Бeлоe специальное вино Muscat Rosali 2005 (16% vol, Armeenia), et ei saanud juhust kasutamata jätta.

Muscat Rosali 2006

Muscat Rosali 2006

* parajas koguses jäätist
* natuke piima
* natuke dessertveini
Kõik segamini (mina kasutasin köögikombaini) ja ongi asi valmis serveerimiseks. Pilti jäätisekokteilist pole, sest muidu te saaksite aru, et ma ei ole normaalne. Ma olen ammu loobunud jäätisekokteilide valamisest pokaali. Sinna mahub ju nii vähe…  Või siis pole mul õigeid pokaale veel!  Sai nii hea, et ma lähen poodi uue jäätise järele. Kellel on rumal mõte jäätiseid liitri kaupa koju osta?! Sellest ei jagu ju midagi.

No comments yet

Lisa kommentaar

