Skip to content

suvesupp ja maasikamuffinid

23/07/2009
by

Nüüd tuleb tekst mida KOKANDUSblogis olla ei tohiks. Aga on suvi ning millegipärast siis langeb mul ind teha igasugu hõrgutisi, mis sest et turgudel valitseb marjahullus jne.

Olen alevis, emal külas, saabusin siia rongi ja rattaga. Tõeline romantika :) Poes ringi vaadates ning külmakpis olevat külmakastme põhja teades haarasime emaga kaasa Feliksi suvesupi, kurgi (meie aias ei ole veel), lastevorsti, muna ning keefiri. Maasikatega sobis imehästi Vilma muffinipulber ja muffini paberid ehk lõunasöök poolfabrikaatidest.

muffinid ja supp

Mu ema ei armasta süüa teha, ma sõna vihkab päris ei kasutaks aga see oli tema jaoks alati koormav kohustus ning hakklihaga makaronid, hakklihakaste jms oli meil igapäevane asi. Seega emale sobis ja ma ootasin pigem uue raamatu lugemist ja sõbrannasid.

Mina jällegist ei ole muffini inimene. Olen korra teinud, välja ei tulnud ning rohkem katsetanud ei ole. Munaga ka mässta ei viitsinud aga pulbrist tehtud natukene isegi kerkisid. Jah, ma tean erinevaid nippe kuidas ja mida teha aga ma lihtsalt ei ole neid viitsinud teha. Kuid täna ma armastasin värve. AAA… muffinitesse lisasin koduaia maasikaid ja mandlilaaste köögikapist.

Ilusat suve!

One Comment leave one →
  1. Karin permalink*
    23/07/2009 00:45

    Muffinid olid head. Isegi “poolikult”. Kuid tuleb sinuga nõustuda, et suvi ei ole köögis olemiseks! :)

Lisa kommentaar

