Skip to content

kiire ja lihtne kapsapirukas

02/09/2009
by

Augustikuu sai otsa ning käes on september. Sügist saab juba nuusutada ning maal ema juurest aiast maitsta, kapsad on juba pead loonud ning seetõttu peab nendega ka midagi ette võtma ning Kajaka blogist saadud retsept on meie peres juba hitiks saanud. Nimelt olen seda viimase nädala jooksul valmistanud 3 korda!

kapsapirukas

Taigen:

  • 150 g sulatatud võid,
  • 200 g hapukoort,
  • 1 spl suhkrut,
  • 0,5 tl soola,
  • 0,5 tl küpsetuspulbrit,
  • 1 muna,
  • 1 kl jahu ( 250 ml / 200 g )

Täidis:

  • 1/4 kapsapead,
  • 2 toorest muna,
  • maitseaineid (kasuta oma fantaasiat, minu fantaasia lisas ainult soola ja pipart aga Kajakas soovitas näit vürtsköömneid – Rain ei söö neid…),
  • riivitud parmesani (soovikorral, Kajakas lisas),
  • sibulat (nii palju kui tahad, kuna mina sibulat armastan siis läks kaks mugulat aga kui sa ei soovi siis panema ei pea, ka originaalis seda ei ole)

Sega kõik taignaained kokku. Haki kapsas peenikeseks (võid seda teha köögikombainis aga mina tegin noaga, mul lihtsalt ei ole kodus sellist masinat), lisa toored munad ja maitseained – sega korralikult läbi. Vala vormi 1/3 taignast ja seejärel kapsatäidis ja peale vala ülejäänud taigen. Ahjus 20-30 minutit, 180-200 C ehk kuni kook juba pealt hakkab pruuniks minema, minu ahi jõudis sinnani 200 kraadi ja 40 minutiga.

Mina teen tavaliselt terve ahjuplaaditäie ning selleks pane kõiki asju topelt.

3 kommentaari leave one →
  1. 26/01/2010 17:52

    Noh, ma proovin teha siis. Tahtsin küll pärmitaignast teha…. aga see näikse lihtsam olevat siin.

  2. rico permalink
    03/02/2013 14:22

    Kas võid palju pole, nii rasvane tuli? Ja kas jahu üks klaas, et siis 200 gr klaas mis võrdub 100 gr jahu? muidu maitses hästi!

  3. 09/08/2016 20:46

    tuli tõesti väga maitsev pirukas kõik kes sõid kiitsid kaasaarvatud mina ise. Täna uuesti tegema

Lisa kommentaar

