Skip to content

Kookoskook õuntega

21/09/2009
by

Ema tõi õunud aga kuna mina neid ainukesena kodus söön (Rain ei ole eriti fänn) siis peab neist kooki ikka ja jälle meisterdama, sest seal peal õunad on head ka Raini meelest.

Ma arvan, et ma olen vist kunagi seda retsepti varem teinud ema juures, kuid hetkel leidsin selle siiski taas nami-namist. Mulle meeldib sealne otsing, kus saab panna mis sinu valmiv toit sisaldama peab. Seekordki vaatasin oma kapi üle ja otsisin magusat küpsetist, mis sisaldaks õunu ja kookost… seekord ma ei välistanud midagi aga ka see väli on tihti kasutusel. Igatahes leidsin sellise plaadikoogi, mis nami-namisse jõudnud Taani ajakirjandusest.

kookoskook õuntega

Koostis:
200 g võid, 200 g suhkrut, 3 muna, 100 g kookoshelbeid, 200 g nisujahu, 2 tl küpsetuspulbrit, 1 dl piima, 3 kuni 4 õuna, hakitud mandleid (mandli laaste), suhkrut, kaneeli

Valmistamine:
Sega suhkur ja või heledaks vahuks, lisa ükshaaval munad. Lisa kookosjahu, nisujahu, küpsetuspulber ja viimasena külm piim. Vala tainas ahjuplaadile. Laota peale õunaviilud, hakitud mandlid, suhkur ja kaneel. Küpseta 200-kraadise ahju keskosas umbes 40 minutit.

No comments yet

Lisa kommentaar

