Skip to content

Pasta suvikõrvitsaga

21/09/2009
by

Mul on mõned suvikõrvitsad kodus, seisavad köögikapil aga üldse ei ole olnud isu meie sügiseste traditisooniliste suvikõrvitsa roogade järele. Seega aitas mind google.com otsing täna ning otsind suvikõrvitsa pasta. Esimene tulemus oli Leoola blogi, kus ta Juta retseti järgi pastat oli teinud.

Liha sees küll ei ole, kuid kuna ma olen haige, siis saan kodus toimetada täpselt oma tahtmist mööda.

 pasta suvikõrvitsaga

  • 1 väike suvikõrvits (õhukesteks ribadeks lõigatud),
  • 250 gr pastat,
  • 1 spl oliiviõli,
  • 1/2 spl võid,
  • 1 küüslauguküüs (peeneks hakitud),
  • peotäis hakitud värsket peterselli,
  • värskelt riivitud parmesani,
  • musta pipart,
  • veidi sidrunimahla ja riivitud sidrunikoort.

Keeda pasta soolaga maitsestatud vees juhendi järgi al dente. Jäta alles veidi pastakeeduvedelikku. Prae või ja oliiviõli segus hakitud küüslauk, sidrunikoor ja suvikõrvitsaribad. Sega juurde pasta. Maitsesta pipra ja sidrunimahlaga. Kui pasta on liiga kuiv, lisa veidi pastakeeduvedelikku. Enne serveerimist sega läbi hakitud peterselliga. Serveerimisel riivi peale parmesani juustu.

Mul ei olnud kodus petreselli, asendasin reedel ema poolt toodud värske tilli ja sibulaga ning parmesani mu kodus ka ei olnud, aga oli nn võltsparmesani, mis ajas ka asja ära. Lisaks kasutasin veel erinevat pastat ehk erinevaid põhjasid mi skodus oli.

Mulle maitses nii nagu oli aga meesterahvast teinepool arvas, et seeni oleks sisse tahtnud ning parmesani praadimisel peaks soola lisama, mille peale ma talle soolase soja kastme ulatasin. Magusast ta keeldus :)

One Comment leave one →
  1. 12/09/2010 03:00

    Päris parmesan on võltsparmesanist… noh, mu sõnavaras vist puuduvad nii suured numbrid, kui mitu korda maitserikkam. Vanasti pruukisin kah seda liba, aga ükskord ühe allahindluse ajal sain päris asjast maigu suhu ja kui ma pärast seda veel korra libaparmesani ostsin, pidi nutt peale tulema, et nii vähe maitset. Vbla õige juustuga ei oleks ka vähese soola probleemi olnud, mitte et ta nüüd nii hirmus soolane oleks, aga kui on tugevam maitse, tahetakse tavaliselt vähem soola.

Lisa kommentaar

