Skip to content

Jõulude eel – piparkoogist maja arhiivist

08/11/2009
by

Mina ootan sel aastal jõule. Isegi väga, seega reedese lumesaju puhul oli minul ees vaid õnnis naeratus ning peas helisemas jõululaulud.

New folder

Ühes täiesti teises blogis, kus ma nüüd kirjutan täiesti teisi asju, kirjutasin ma varem ka kokandusaavutustest. Nüüd on need siin ning on aeg ka sealsetest arhiividest asjad siia näha tuua. Pildid on pärit advendist 2007, kus ma ehitasin oma esimese piparkoogimaja. Täiesti ise ja täiesti esimese. See aga tuli nii hästi välja, et mingi aeg avastasin, et lastefoorumis Mängukoobas oli minu maja keegi enda pähe esitlenud kuskil võistlusel. Ja ega ma seda ka päris ise ei avastanud, keegi lihtsalt hakkas kahtlema ning otsis googlist pilte ning leidis minu pildid ning pani lingi postitusele, mille kaudu mina siis ka pettuseni jõudsin. Aga siin siis maja täies hiilguses! Eelmise aasta üllitis on veel tulemas kunagi hiljem ning juba kolme nädala pärast võib südamerahuga uut ehitama hakata.

New folder1

2 kommentaari leave one →
  1. karin permalink*
    21/11/2009 23:58

    Mina ootan sinu piparkoogimaja väga :) Ja olgem ausad… Mind huvitab ka kuidas su kaasa seda (mitte kulinaarselt) täiendab ;)

Trackbacks

  1. piparkoogimaja 2009 « kook|köök

Lisa kommentaar

