Skip to content

Mustikakook

10/03/2010
by

Ma hakkan varsti kuuks ajaks ära minema ning nagu sellel puhul ikka võtame kodus elektri välja ja see tähendab seda, et vaja on tühjaks küpsetada külmkapp. Äiapapa oli suvel mustikal käinud ning ema kodus vaarikaid korjanud ning ei jäänudki muud üle, kui teha mingit kooki. Tegelikkuses olen ma seda juba kaks korda teinud aga see siin on kook nr 2, segatud vaarikatega. Eks sinna retsepti juurde tõmbas mind sõna kliid, mis sisaldus ka nami-nami retsepti pealkirjas.. Ma armastan kliisid ainult, et minu pettumuseks oli, et kogu kook sisaldab vaid 2 tl kliisid, nu eks ma siis panin rohkem (retsept on siin toodud originaalina). Vähemalt oli seal neid nii vähe, et kook muutus söödavaks ka Rainile, kes muidu kliisid ei armasta.

Kogus: 24 tk

Koostis:

  • 250 g võid
  • 3.5 dl suhkrut
  • 4 dl nisujahu
  • 2 dl täisteranisujahu
  • 2 tl nisukliisid
  • 1 tl söögisoodat
  • 2 dl hapupiima
  • 2 muna

Kate:

  • 7 dl mustikaid või muid marju
  • 1 dl suhkrut

Valmistamine:
Sega sulavõi, suhkur, jahu, ja kliid puruseks. Pane 2 dl purusegu kõrvale. Lisa ülejäänud tainale sooda, hapupiim ja munad. Sega ühtlaseks. Kalla tainas küpsetuspaberiga kaetud ahjuplaadile. Sega marjad ja suhkur ning puista koogile. Puista peale ülejäänud purusegu. Küpseta 200-kraadises ahjus 25 minutit.

Serveerida võid näiteks vahukoore või vanillijäätisega või lihtsalt niisama.

No comments yet

Lisa kommentaar

