Skip to content

Mustikad ahjupannkoogil ehk mida teha mulluste mustikatega

20/06/2010
by

Haapsalust saime kaasa mulluseid mustikaid, kohe palju ja kotiga ning otse külmakapist. Meie tulime aga koju ja hakkasime kohe enda oma sulatama, kõige parem idee just ei olnud aga sellisena ta teoks sai. Pika jutu lõpetuseks tahan öelda, et mul on nüüd palju mustikaid  mida peab ära tegema ning väike otsing veebis ning vaade tühja külmkappi ütles mulle, et täna üle ahjupannkoogi ei saa midagi. Munad on ka otse talust, seega selline kodune värk siis seekord.

Munad üritan ma ikka talust saada või siis osta nende kanade mune, keda vabalt peetakse. Kes ei tea, siis paki peal on kirjas, eks.

Koostis:

  • 2 dl mustikaid
  • 2 muna
  • 5 dl piima
  • 2.5 dl nisujahu
  • 0.5 dl suhkrut
  • 0.5 tl soola
  • vormi määrimiseks võid

Valmistamine:
Vahusta munad. Lisa pool piimast, jahu, suhkur ja sool ning mikserda ühtlaseks. Sega juurde ülejäänud piim. Lase tainal 15 minutit seista. Määri 24-26 cm ahjuvorm võiga. Vala tainas vormi, puista peale mustikad. Küpseta 225-kraadise ahju alumisel siinil 20-30 minutit.

buon appetito!

Lia Virkuse ja Pille Endeni “Nutika perenaise kokaraamat” (100 rooga, 2009)

Ok. kõlab hästi eks. Ning kuigi mulle alati öeldakse, et minu koogid õnnestuvad siis see lihtne ahjupannkook oli minu jaoks pähkel. Nimelt, ma tegin seda kaks korda! Esimest korda viskasin minema. Hoidisn ahjus 35 minutit ja kerkis kui pöörane, ahju ust avades oleks tõenäoliselt vilinat kuulda olnud, sest nii kiiresti kook alla vajus ning järele jäi pönn mis süüa ei kõlvnud. Teist korda ning ahju keskel 40 minutit – pool söödi ära. Kui ma peaksin seda kunagi kolmandat korda tegema, loobuskin klaasist vormist ning valaks selle ahjuplaadile. Oleks selle peale pidanud juba peale esimestkorda tulema.

No comments yet

Lisa kommentaar

