Skip to content

Ahoy!

28/10/2010
by

Üks igavesti hall ja vihmane päev. Ei taha mitte midagi teha. Kuidagi nukker on kõik. Õnneks oli pikalt planeeritud külastada Ahoyd Pärnus. Proovida ära kohalik sushi. Koha kohta puudus arvamus, aga sushit ei pidanud oma lemmikroogade hulka kuuluvaks… Sisse astudes tabas ehmatus, et nii väike koht ongi?! Ainult kahesed lauad? Kiiresti suunati meid teisele korrusele, kus tundus, et üks seltskond ruumi kohta on liiga palju, läheme kõrvalasuvasse ruumi. Paraku sealt ruumist jalutas mulle keegi vastu, minu ehmatusseks oli see keegi minu peegelpilt… Ehk siis tegu on väikese kohaga. Isegi teisel korrusel. Samas istekohti loendades selgus, et nii väike ei ole ka :) Tundus, et neil on välja kujunenud oma sihtgrupp, kes tõesti tihti külas käib või siis loomulikult väga hea turundusnipp. Paljudes söögikohtades teile on öeldud, et “Te olete siin vist esimest korda, ma ei ole teid varem näinud”? Igatahes saime proovida nii miso suppi (maja kulul) kui sushisid. Need olid tõesti maitsvad. Võtsime kohe suure taldrikutäie ja lasime hea maitsta. Koht oli valge ka sellise ilmaga. Seega suured plusspunktid. Kõht oli täis ja meel rõõmus, peaaegu oleks end sinna samma kerra tõmmanud ja ka väikese uinaku teinud. Kui keegi sushit läheb sööma, siis ma olen alati nõus seltskonnaks olema :)

******************

Liina lisab:

Kui Karin täna kilkas, et tema käis sushit söömas Ahoys ja talle see tegelikult meeldib, siis oli rõõm ka minu poolel, sest mina seda lausa armastan. Aga samas tuli mulle meelde, et käisin ühel kuuuuuuumal juulikuu päeval sealsamas ning meie rõõmuks saabusime sinna siis kui päike enam aknast sisse ei paistunud, sees olid kõik kohad vabad kui väljas terrassil võetud. Panin pilte kah siis natuke ning mina soovitan küll seda kohta soojalt. Nämm.

No comments yet

Lisa kommentaar

