Skip to content

chai

24/12/2010
by

Homme on jõululaupäev. Lõpetasin just 19-ne pisikese piparkoogimaja meisterdamise ning nüüd saan korra hingata :) Mul on nii mõnigi meisterdus ootamas postitust, kuid alustan kingitusest. Tegin kahele toredale tüdrukule chai masala segu, sest viimasel ajal on meid kõiki kolme lummanud just see jook. Tee raamatus õpetab seda tegema värsketest vürtsidest aga seekord oli vaja kingituseks meisterdada midagi mis seisab. Leidisin enesele sobiva Silja toidublogist ampsud.

Sega kokku:

  • 3 sl ingveripulbrit
  • 0.5 sl jahvatatud nelki
  • 0.5 sl jahvatatud musta pipart
  • 1 sl jahvatatud kaneeli
  • 1 sl jahvatatud kardemoni

Pildil olevasse purki mahtus kolme kordne kogus.

Chai masala valmistamiseks aja kuumaks vesi piimaga  (2dl vett/1dl piima) ning 1sl suhkrut. Lisa 1 tl musta teed ning 1 tl chai-segu. Ning naudi külmal õhtupoolikul.

Olen aus, kui tunnistan tõsiasja, et ma ise seda ei jõudnud proovidagi :S Aga eks tüdrukud peavad sna võtma, kui nad kunagi julgevad selle ka ära proovida.

P.S tassisoojendi on minu puhul selle jõulu hitt, sest ka neid olen ma soojadele inimestele meisterdanud.

One Comment leave one →
  1. karin permalink*
    24/12/2010 10:50

    Sellega sa siis viimastel päevadel usinalt tegelenud oledki :) Väga äge, tagasi jõudes proovin selle Chai ära :)

Lisa kommentaar

