Skip to content

Aprikoosileib

16/01/2011
by

Mulle meeldib leiba küpsetada, aga … see juuretisega jamamine ei ole ikka minu jaoks. Ma ei ole selleks veel valmis. Juuretis kipub mul ikka käest minema ja leib ei tule ka selline nagu ootan. On küll maitsev, aga seest ikka liiga nätske ja pealt liiga kõva. Otsustasin, siis proovida hoopis küpsetuspulbriga leiba. Hoopis teine tera!
Mina vähendasin koguseid poole võrra, sest 2 leiba tundus palju. Tulemiks oli üks suur leib, millest jagus täpselt 1 päevaks, sest see oli nii hea!

Koostis (2 leiba):
3 dl purustatud rukkiteri (kasutasin rukkijahu)
3 dl müslit
8,5 dl nisujahu
2,5 dl purustatud linaseemneid
1,5 dl nisukliisid
2 tl küpsetuspulbrit
1 tl soola
100 g kuivatatud aprikoose
1 liiter hapupiima
1 dl heledat vedelat mett

Valmistamine on imelihtne:
* Kuumuta ahi 150 kraadi peale.
* Sega kokku kuivained.
* Tükelda aprikoosid, sega hapupiima ja meega ning lisa taignasse.
* Võta 2 pikergust neljakandilist vormi ja määri need võiga. Pane taigen vormidesse.
* Küpseta umbes 90 minutit.

Tulemus:

Retsept pärineb ajakirjast “Kodu & Aed” veebruar 2010

No comments yet

Lisa kommentaar

