Skip to content

Suitsukanasupp

08/08/2011
by

Suveõhtul üksinda kodus olles tuleb seda tähistada tomatisupiga. Ei, mitte sellepärast, et ma nii õnnelik olen ja üksindust täiega naudin vaid hoopis sellepärast, et teine pool ei jaga minu jäägitut armastust tomatite vastu ja seega naudin ma neid toite pigem üksinduses või sõpradega. Seda suppi tegin juba ülikooli ajal, viimati küll vist 5 aastat tagasi.

Sui tegemiseks on sul vaja:

  • 2 klaasi vett
  • 2tl köögiviljapuljongi maitseainet
  • 2 kartulit
  • porrut
  • 1 sibul
  • 1 väike porgand
  • praadimiseks õli
  • suitsukanakoib
  • purk purustatud tomateid
  • 1 küüslauguküüs
Tegemiseks suurt potti ei ole vaja, kogus ei ole just kogu vallale vaid paras kahele-kolmele inimesele.
Aja vesi koos puljongiga potis keema ja lisa tükeldatud kartulid ning keeda peaaegu pehmeks. Samal ajal prae õlis tükeldatud porgand, porru ja sibul ning siis lisa ka need potti. Vupsti kalla sinna juurde ka tükeldatud suitsukana, purustatud tomatid, keeda natuke aega ning viimasena pressi hulka küüslauguküüs.
Selline oli siis minu esmaspäevane õhtu.
No comments yet

Lisa kommentaar

