Skip to content

Sibula ja õuna supp

10/04/2012
by

Olen Tasmaanias. Teinud süüa vihmas ja külmas keset metsi, kõpsetanud kapsapirukaid Melbourneis, keetnud hosteli köögis päris Tom Kha Gaid aga toitudest pole pilti teinud ja seega pole siia ka postitusi tulnud. Praegu olen Tasmnaanias ühes caravan pargis ning ööbin juba traditsiooniliselt telgis aga üks mis elu heaks teeb on head söögid mida reisikaaslasega korda mööda valmistame. Täna tegin Bibi käest saadud kiusatuse tõttu sibula ja õuna suppi. Jah, te lugesite õigesti ning ärge laske end eelarvamusest mõjutada, see on hea!

Mina vajasi potitäie (teeme alati rohkem, et jaguks mitmeks päevaks)

  • 5 sibulat
  • 5 õuna (granny smith)
  • liiter kanapuljongit (sobib ka vesi ja pujongi kuubik)
  • 2-3 kanafileed (või kalkuni)
  • rosinaid
  • karri pulbrit
  • paprika pulbrit
  • chilli pulbirt või cayenne pipart
  • toorjuustu (minul kulus kaks merevaigu suurust potsikut)
Tegemine: keeda tükeldatud sibulad ja õunad puljongis pehmeks ning püreeri. Siis on aeg lisada toorjuust, tükeldatud ja pannil praetud kana ning maitse jõrgi karrit (mida rohkem seda uhkem), parika pulbrid, chillit ning paar peo täit rosinaid. Rosinad ning karri on märksõnad, nagu mu kallis Bibi mulle ütles. Kui liha ei taha võid ka taimset puljongit kasutada ning liha lisamata jätta. Lihtne ning kiiresti valmiv õhtusöök ja oi kui jammi!
Minu köök on praegu selline, kolme seinaga :)

Lisa kommentaar

